LOLL 86 (mkiis)

Keskikka jõudva üksildase Margus Kiisi päevik. email: marguskiis@hotmail.com

teisipäev, august 01, 2006

Pärast puhkust: puidunäitused, Fiesta pidurid, Aa, Heamuusika













30 juuli 2006 esmaspäev
Anni Irsi, Mariina Tiidori ja Hallan Kivisaare näituse "Kolme ilma linnud" ülessättimine. Naised on arutu hulga linnuskulptuure meisterdanud. Ümbes ühe aastaga. Täitsa segased. Üks Irsi kuju on täitsa veerandtonnine jurakas.
Ülespanek läks hästi. Mina ei pidanud eriti midagi tegema. Vahepeal käisin Palgiga ehituspoes oma plakatitele taustaks pappi ostmas aga otsustasime siiski hoopis kile kasuks. Avamine käis nii, et kunstnikud läksid sisehoovi nurga taha ja hakkasid sealt trumme tagudes astuma, tegid galeriis mitu ringi. Kõssa.õssa värk. Hiljem lisandus trummitagujana vuntsidega kirjanik, kes on kirjutanud romantilise fantasy "Jeanne", mis räägib Zaan Daarkist, kes satun Eestisse külavanemaks.


1. august 2006 teisipäev
Eero Ijavoineni näituse "Puupeade kokkutulek" ülessättimine. Muidu vaikne. Aga korraga sattusid galeriisse Erkki Hüva (kelle välimus oli võimas), Maris Palgi ja Jaan Jürgen Klaus. Mula kui palju. Otsustasime, et läheme kambaga (EH, JJK ja mina) Võrtsu äärde Heamuusika festivalile. Helistasime Margus Liivakule, kes oli nõus kaasa tulema, tal on auto.
. Avamine oli ka suht vaikne, kuulasime mängutoosist Brahmsi "Hällilaulu".

2. august kolmapäev

Viisin
Fiesta hommikul Aardla 27 parandusse, kuna pidurivoolikud mädad. Tüübid lõhkusid hoolega ja kui ma enne 5-t järgi läksin, oli arve suur ja pidurid ei töödanud korralikult. Mondimeeste esindaja ajas süü mingi regulaatori kaela. Olin närvis, helistasin Jaanusele, tema teatas, et õhk sees.

3. august neljapäev
Viisin
Fieste parandusse õhustamiseks. Kui järgi läksin, öeldi, et õhku polnud. Aga pidurid olid paremad. Kuigi jama sees. Pidin siiski auto ülevaatusse viima. Ime küll aga läbi läks. Vanad ütlesid, et lasku ma õhk piduritest välja, muidu korras.
DJ Estrada helistas ja teatas, et Erkki on hoopis KilingiNõmme Ilusmuusika festivalile teadustajaks palutud. JJK oli rattaga oma käe siniseks kukkunud.

Hakkasime Lagle ja lastega juba hämaras Kohtla Järve lähedale Aa-sse sõtma. Auto turtsus ja paukus kui me mööda väga reminditavat maanteed loksusime. Koomilisevõitu tööstuslinnas K-Järves eksisime ära ja ammoniaagilõhnalise bensujaama tädi seletas meile teed. Tiina segase juhatuse peale eksisime ära ka Aa käänulistel teedel aga Rita tuli meile vastu.

4. august reede
Rita
sõidutas mu Jõhvi ja sealt sõitsin bussiga Tartu.
Tiit Kusnets tuli üle hulga aja. Rääkisime Stingist, tema kontsast, Police`st, Henry Laksi suhtumisest venelastesse ja selle muutumisest Stingi mõjul jne.
Olin suht närvis, kuna ei Ostrat ega Natali ei vastanud telefonidele, mul oli vaja laupäevaks asendajat, et minna Heamuusika festivalile. Lõpuks sain Anneli Tummaga kaubale.

5 august laupäev

Hommikul tuli välja, et Liivaku auto on tuksis. Olin täitsa närvis, sest ka mu nobla oli tühi ja laadija oli Lagle kogemata Aa-sse võtnud. Anneli Tumma proovis lohutada. Lõpuks läksin bussijaama ja kauplesin kell 14 end ühe Pärnu bussi peale ja see viis mind 35 krooni Eesti Võrtsu äärde.

Kaugelt kuulsin kuidas Nitrous lõpetas. Sõin 15-krooniseid pannkooke ja ajasin Nyroki tüüpidega plära. Belka tegi ainult 3 lugu, päris humoorikas- dünaamiline peeruhevi oli aga siis läks kidrakeel katki ja kogu live. Hetero oli kuidagi kurb-üksildane ja nad esitasid peamiselt bluuse. Jalgpallimats muusikud (minule tudmatud) ja kohalik FC Liverpool oli naljakas ja ega muusikud palju alla ei jäänud. Raud Ants oli hea ja nende lauljatarid värsked-rõõsad. ÕIP Rushi projekt oli üsna tüüpilin koolivärk. Nyrok andis vinge kontsa ja ma moshisin mõnuga kuni lihased valusad. Siis jõudsid Tiina Talts , Anneli tumm ja veel üks naine ka kohale. Wannabe-Morrisoni Mikk Tammepõldi bänd tegi väga lahjasid Doorsi kavereid. Ballooner oli juba liiga Led Zep (segatuna mingi jatsufiilinguga), jälgisin Atsot mängu ajal pulgaga selga sügamas. Projekt, mis esitas Eesti rockiklassikat (Freddy T, Kärt Kaljaspoolik jt) esines korralikult aga laulude valik oli tüütult peerukas.

Mingi higistamissaun oli suure vaevaga tehtud-köetud aga jahtus väga kiiresti maha. Lõkke ümber lauldi kõvasti ja valesti higihaljaid viise.
Magasin Tiina, Anneli jt. telgis, mis oli parkimisplasti kaugesse nurka pandud. Hea rahulik uni.

6. august pühapäev
Sõitsime tagasi. Seal, kus Emajõgi Võrtust välja voolab, otsustasime ujuma minna. Sammusime muuli mööda läbi kõrkjate laia liivaribani. Võrtsu veetase oli väga madal ja põhi kõvasti paljastunud. Mõtlesin, et olen kaval. Sumasin trussaritega muuli lõppu (Tiina ja Anneli ujusid eemal), võtsin trussarid ära, panin muulikivile ja läksin külma vette summima. Pärast ronisin välja aga trussareid jalga pannes sumatasin nendega vette :P

Galeriis käis Enn Tegova koos Eve Lõhmuse ja veel ühe naisega.





4 Comments:

Blogger Di said...

Ma absoluutselt ei kannata, kui mind perekonnanime pidi nimetatakse, nii et palun ära tee seda, eks. Ma olen Die. Vot nii.

3:39 PM  
Anonymous Anonüümne said...

See läheb üle, ükskord kui nad suureks saavad, hakkavad inimesed ennast iseendaks nimetama ja kaunikõlalised hüüdnimed jäävad vaid mailiaadressite ja kasutajaniede rubriiki. Nii, Diana.

11:19 PM  
Blogger Morgie said...

Oi kui armas on vanu sõpse ja nende kujusid näha! Kuradi kahju, et ma ei olnud sel päeval Tartus... Danke, Margus!

Kärt

11:59 AM  
Blogger Maris Palgi said...

KIRJAS OLI:
"Aga korraga sattusid galeriisse Erkki Hüva (kelle välimus oli võimas), Maris Palgi ja Jaan Jürgen Klaus."
- aga mina küll ei mäleta, et ma Herkki Hüvat oleksin tol päeval näinud. Siin on mingi ajaline nihe, ilmselt me ei sattunud galeriisse korraga, võib-olla üksteise järel või nii.
Täpsustasin üksnes ajaloolise tõe huvides.

Maris Palgi

3:01 PM  

Postita kommentaar

<< Home