LOLL 86 (mkiis)

Keskikka jõudva üksildase Margus Kiisi päevik. email: marguskiis@hotmail.com

neljapäev, juuni 22, 2006

12 -- 18 juuni TKK kaitsmised, nahhaalne juut Grigori, naine loom-masin, alasti päevitamine


12. juuni 2006 esmaspäev

Olime (mina, Lagle, Pirts, TT, pildil veel Leon) eelmisel päeval kolinud Luunjasse Tiina Taltsi endisesse lillekasvatsutallu suvitama. Kena lohakil rauakolu täis koht.
Esmaspäeval kell 9-ks tulin Tartu Kõrgemasse Kunstikooli fotoosakonna kaitsmistele, kuna pidin retsenseerima Mati Karu diplomitööd, dokfilmi Pärnu Psühh-haigla rehabilitatsioonikeskusest pealkirjaga "Eks kurs ioon" -- tore südamlik-humoorikas 17 minutiline film (hindeks B). Fotokast tuli veel ühe tüdruku pikk, pealiskaudne ja tehniliselt kehvake dokk Riho Baumanist, millele Rein Pakk tegi sama pealiskaudse retsensiooni (sai C), Kalev Saare raamat Kalju Suurest (sai D), mingi plaadiümbriste projekt Lõunakeskuses (mida ma ei näinud,sai A) ja Alan Proosa fotoinstallatsioon (põrandal hiiglaslik "ilmutusvann", kus umbes 100 aastat vanade fotode koopiad hoopis vee mõjul oma pildi kaotavad) Rael Arteli (Tartu) Gallerys, millele Hendrik Toompere jun. oli teinud Peeter Linnapi suureks irvituseks massiiivse kosmoloogilis-absurdse retsensiooni aga Proosa töö sai A ja parima diplomitöö tiitli.
Kui lugesin oma retsensooni, siis mu käed värisesid nõnda, et pidin paberi ära panema ja peast esinema. Linnapi miimika oli kuulates väga ilmekas. Hiljem ta küsis Karu käest, et mis positsioon tal filmis oli. Karu vastas, et ta oli üks patsientide seast.
Käisin ka meedia osakonna kaitsmisi vaatamas. Seal vaagiti Silver Sikki kujundatud sõjafotode raamatut, illustreeritud kalender-märkmikku üksikule 20-ndates naisele, peeter Krosmanni juhendet siidittrükkportreid ja ühte elektroonilist infotulpa Saadjärve kaldale, mille desktopil oli Konrad Mägi maal (öäk).
Pärast jalutasin koos Kaire Nurkiga (kes retsenseeris mulle Maalikateedri diplomitöid) Riia mäele, tõin Rock & Rollist ära oma ratta, käisin TKK hoovil hindeid kuulamas ja siis läksin TÜ ramsi lindistama Pink Floydi "Saurceful of Secertsit". Igatahes jäin hilja peale. Mille pärast tekkis Luunjas Laglega lühike kuid intensiivne tüli.

13. juuni 2006
Galeriisse tuli Palgi mingit materjali internetist otsima. Ta oli suht pahur ja kui mõnusa olemisega Erkki Hüva veidi liiga pikalt hüvasti jättis, siis käratas Palgi "HEAD AEGA!". Erkki oli jahmunud aga teatas, et kuna tal on hea tuju, siis ta annab ebaviisakuse andeks.
Hiljem käis Enn Tegova Mai Sööti maale kritiseerimas (millegipärast huvitasid teda just pinnakatmised).
Lauri Sommer ja Lauri Pajos käisid Rabarocki muljeid kuulamas.
Õhtul käis isegi Jaak Kangilaski.
Samal ajal tuli ka ema ja Leon. Ema vaatas Kaie Luige maale ja kirjutas "Julm, väga julm...aga aus".

Jäime Leoniga ööseks galeriisse. Tema mängis arvutis oma tobedat vägivallamängu "San Andreas" ja mina magasin stuudios.

14. juuni 2006
Kuna Leon vahtis arvutis käisiv vahepeal väljas. Samal ajal käis Marko Kompus ja me ei saanudki kokku.
Grigori Lotman käis jälle tüütamas. Kas ma saan talle kõrvetada seda ja teist. Tõeline juudi nahhaalsus.
Raja Viira jättis mulle oma toimetatud tasuta ajalehe "Saatuse Teed".
Olin Grigori käest saanud Woodstocki DVD, vaatasin seda kodus natuke ja siis sõitsime Luunjasse.

15. juuni 2006 neljapäev
Jätsin Leoni Luunjasse. Galeriis käis vähe inimesi aga see est Grogori Lotman, kes tahtis mul ikka täiesti juhtme kokku sulatada. Jaan Jürgen Klaus tegi Grogoriga intervjuu mingi oma filmi jaoks.

Õhtul oli meil Palgi, Kaie Luiki ja Bioloog Eeroga koosolek projekt "Naine masin, naine loom" teemal. Ma olin suht uimane , seega mitte päris adekvaatne.

Tõin Leoni Luunjast galeriisse arvutiga mängima.

16. juuni 2006 reede
Hommikul tormasin notari juurde kunagise ERA panga transavangradselt kitshilikus tornhoones Barklai platsi ääres. Seoses pärandivärgiga. Tuli välja, et pool garaazhi peaks päranduma emale. Soetatud abielu ajal.
Enne notarit kohtusin juhuslikult Krista Bosega, kellel olid kämbid lokid peas. Nägi õitsev välja.


Ilmar Kruusamäe käis Kaie näitust vaatamas ja kirus kõvasti. Nostalgitses mingi Kaie kunagise portreenäituse järele, mis oli olnud Sebra galeriis. Seega iidammu.
Ivaylo Zladkov, keda oma diplomitöös kujutas Eva Labotkina käis ja kaebas närvivalude üle. Korteri müük tal venib. Aga ta oli Mai Sööti näitusest lausa vaimustuses. Muudkui "ooo" ja "väga omapärane".
Grigori Lotman käis ühe hiinlasega, kes tegi külalisraamatusse hieroglüüfi.
Krista Bose astus läbi ja tellis ka kaks Kaunase näituse kataloogi, kus temast ja Mägrast pilt sees. On õnnelikus uues suhtes, seega rõõsa ja õnnelik.

17. juuni 2006 laupäev
JJ Klaus käis oma suuri plaane kirjeldamas. Tahab teha Gaudeamuse puhul filmiüritust Tartu Film top 10.
Palgi tegi ettepaneku, et on pühapäeval tasuta minu eest, et teha galeriis oma koolitöid.

18. juuni pühapäev
Veetsime (mina, Lagle, TT, Pirts) päeva alasti päikese käes lebades ja lastebasseinis sulistades. Aeg läks ülikiiresti.

6 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ma leidsin su blogi üles ja panin bookmarki. Vot nii. Nüüd sa ei kao mul enam käest.

Muuseas leidsin ka ühe kirje enda kohta. Et siis majesteetlik. :P

Miss ya.

11:06 PM  
Blogger Morgie said...

tere Margus jt. :)

9:40 AM  
Blogger Morgie said...

aloo, margus, ole kena, avalikusta mulle oma meiliaadress v kirjuta mulle rott21@hot.ee, ma tahan ka näitust teha. Kärt, Talinas

2:40 PM  
Blogger Morgie said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

3:04 PM  
Blogger Di said...

Tead, tegelikult sa võiksid tiba regulaarsemalt siia midagi kirjutada. Muidu ju sinust ei kuule...

9:37 PM  
Blogger Unknown said...

jah kiis, kirjuta palun veel!

11:30 AM  

Postita kommentaar

<< Home